NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات ریاست جمهوری 88 اعلام کرد کسی روی او در انتخابات مجلس (اواخر سال 90) حساب نکند چون او با وضعیت فعلی در انتخابات شرکت نمی کند! کروبی پس از اخذ 330هزار رای از مجموع 40 میلیون رای، ترجیح داد به آشوبگران بپیوندد و خود را سردسته آنها معرفی کند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان وی در گفت وگو با العربیه و درباره انتخابات مجلس اظهار داشت: باید ببینیم چه می شود. اگر وضع به همین منوال باشد و دبیر شورای نگهبان از این حرفها بزند و سخنگوی شورای نگهبان به روش خود ادامه دهد، طبیعتا شرکت در انتخابات منتفی است.
وی درباره کمک یک میلیارد دلاری رژیم سعودی به «سران فتنه» هم خود را طرف خطاب سخنان آیت الله جنتی قرار داد و دریافت پول مذکور را تکذیب کرد. هرچند که کروبی آلودگی های مالی متعددی دارد که یک قلم ناچیز آن دریافت چندصد میلیون تومان از شهرام جزایری است، اما این آلودگی ها دلیل بر این نمی شود که این عنصر آلت دست منافقین خود را جزو سران فتنه جا بزند.
کروبی درباره اینکه آیا قصد دارد تلویزیون راه بیندازد یا نه گفت: «من بنای چنین کاری را ندارم علتش هم این است که امکاناتش را نداریم آن وقت ما امکاناتی داشتیم یک کمک هایی هم می شد. ما یک کاری می خواستیم انجام بدهیم آنها مانع شدند من هم در کارهایم سعی می کنم برای دیگران گرفتاری انجام نشود.»
او درباره شبکه تلویزیونی «رسا» گفت: «اسامی که برای من ذکر کردند آنها همان نیروهایی هستند که در جمهوری اسلامی بودند و کار می کردند و حضور داشتند. با کاری که انجام می دهند موافقم انجام بشود مخصوصا اگر در چارچوب قانون اساسی باشد. الان اگر آزادی بدهند من دنبال همین کارها می روم. چون اگر آزادی بدهند امکانات هم می رسد. وقتی که آزادی نمی دهند امکانات هم داده نمی شود و افراد هم می ترسند.»
شبکه العربیه یکی از بدنام ترین تلویزیون های وابسته به رژیم سعودی است که همواره از گروهک تروریستی ریگی حمایت و با سرکرده معدوم این گروهک مصاحبه می کرد. العربیه در جریان جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ 33روزه و 22روزه لبنان و غزه هم، به طور کامل از صهیونیست ها حمایت کرد
[ چهارشنبه 89/6/24 ] [ 9:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 314
بازدید دیروز: 1154
کل بازدیدها: 4412464